Κάθε σύγχρονο ξενοδοχείο, καφέ και restaurant θα πρέπει να διαθέτει στους πελάτες του υπηρεσίες WiFi και internet. Είναι παρατηρημένο ότι από τα πρώτα πράγματα που κάνουν οι πελάτες σε τέτοιου είδους χώρους είναι να ζητήσουν τον κωδικό του WiFi καθώς και να  σχολιάσουν αρνητικά το χώρο αν αυτός δεν διαθέτει καλό και αξιόπιστο internet μέσω WiFi.
WiFi ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ

Το WiFi που παρέχουν ξενοδοχεία καφέ και εστιατόρια στους πελάτες τους διαφέρουν από το WiFi που υπάρχει στο σπίτι μας. Ο εξοπλισμός που απαιτείται αλλά και η εγκατάσταση και η παραμετροποίηση του διαφέρει. Ερωτήσεις του τύπου
1) Γιατί όταν έχω πολύ κόσμο το WiFi πάντα χαλάει;
2) Γιατί όταν έχω πελάτες το σύστημα παραγγελιοληψίας κολάει
3) Γιατί οι πελάτες μου γράφουν στα σχόλια για το ξενοδοχείο ότι στο δωμάτιο τους δεν είχαν WiFi
4) Στην περιοχή μου οι γραμμές internet είναι πολύ αργές δεν μπορώ να αυξήσω την ταχύτητα κάπως
Είναι ερωτήσεις που γίνονται συχνά από επαγγελματίες που το WiFi και οι γραμμές Internet στο ξενοδοχείο, το καφέ ή το εστιατόριο τους δεν είναι επαγγελματικά εγκατεστημένες και ρυθμισμένες.
Η isnet απαντάει στα παραπάνω και άλλα πολλά ερωτήματα σε δύο επίπεδα.


Internet
Η μία γραμμή Internet για ένα ξενοδοχείο, cafe εστιατόριο πολλές φορές δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες αυτών των χώρων. Με κατάλληλο εξοπλισμό μπορούμε να αθροίσουμε τις γραμμές που θα παραγγείλετε από τον πάροχο ή τους παρόχους σας και να δείτε την ταχύτητα του δικτύου να αυξάνεται.
Ένα πολύ σημαντικό πράγμα που θα πρέπει να  ρυθμιστεί στο ειδικό εξοπλισμό που θα τοποθετηθεί στο χώρο σας είναι η προστασία σε περίπτωση που κάποιος πελάτης προσπαθήσει μέσα από το internet που του διαθέτετε να κάνει αξιόποινες πράξεις όπως το κατέβασμα ή το μοίρασμα παράνομου υλικού καθώς επίσης και την κατάλληψη εξ ολοκλήρου όλης της διαθέσιμης γραμμής μη αφήνοντας τους υπόλοιπους πελάτες να συνδεθούν ή να έχουν μια αξιοπρεπή ταχύτητα στο internet παρόλο που εσείς τους την παρέχετε.


WiFi
Η παραμετροποίηση του WiFi στους επαγγελματικούς χώρους είναι πολύ σημαντική. Θα πρέπει να γίνονται τα εξής
α) Να διαχωρίζονται το δίκτυο που χρησιμοποιείται για την παραγγελιοληψία αλλά  και τις υπόλοιπες λειτουργίες του ξενοδοχείου καφέ ή εστιατορίου από το WiFi που δίνεται στους πελάτες και να αποδώσουμε τους απαραίτητους πόρους στο καθένα.
β) Είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι το WiFi των πελατών και το WiFi της επιχείρησης είναι διαχωρισμένα με ασφάλεια χωρίς ο πελάτης να απαιτείται να πληρώσει διπλό εξοπλισμό
γ) Η κάλυψη με WiFi κάθε σημείου ειδικά σε ξενοδοχεία είναι κάτι που να γίνεται με το σωστό εξοπλισμό έτσι ώστε να μην έχουμε κενά στην κάλυψη του WiFi.
δ) Η παρακολούθηση του δικτύου από ειδικευμένο τεχνικό και η επέμβαση όταν χρειάζεται παρέχεται στους πελάτες μας. Όταν κάτι αρχίσει να μην πηγαίνει καλά συνήθως ενημερωνόμαστε πρώτοι και επεμβαίνουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. Πραγματικά μπορούμε να ξέρουμε πόσοι πελάτες εξυπηρετούνται από την κάθε κεραία στο χώρο σας και πως αυτοί αλληλεπιδρούν με αυτή.