Το περιβάλλον της φιλοξενίας εξελίσσεται ραγδαία καθώς αυξάνουν οι
απαιτήσεις των ταξιδιωτών και κάθε συναλλαγή αποτελεί μία ευκαιρία
για το χτίσιμο μια έμπιστης σχέσης με τον πελάτη. Η πρόκληση για
την παροχή φιλοξενίας είναι ξεκάθαρη και το σύστημα επικοινωνίας της
iPECS της Ericsson-LG μπορεί να σε βοηθήσει στην ικανοποίησή των
όποιων μελλοντικών προκλήσεων.
Ικανοποίηση πελάτη
Η καλή επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας για οποιοδήποτε ξενοδοχείο και
επιτρέπει στην ομάδα σας να παρέχει την καλύτερη υπηρεσία. Οι φιλοξενούμενοι
ενδιαφέρονται για γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του
ξενοδοχείου και ο συνδυασμός παροχής υπηρεσιών τηλεφώνου, τηλεόρασης και
εύκολης πρόσβασης μέσω ασύρματων δικτύων (Wi-Fi) τους παρέχει όλες τις
απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται για την καλύτερη αξιοποίηση των
παρεχόμενων υπηρεσιών.
Εκπαίδευση προσωπικού
Η μεγάλη κινητικότητα στο προσωπικό και ο περιορισμένος διαθέσιμος χρόνος
κατάρτισης του, προκαλεί μεγάλη ανάγκη συστημάτων, διαδικασιών και
τεχνολογιών που είναι ενστικτωδώς εύκολες στη χρήση. Εξοπλίζοντας τους
ανθρώπους σας έτσι ώστε να υπερέχουν σε κάθε ευκαιρία αποτελεί κλειδί
επιτυχίας.
Η αναζήτηση των πελατών για διαδικτυακές αξίες
Η αναζήτηση για την καλύτερη προσφορά και η εξερεύνηση της άποψης των άλλων
ταξιδιωτών, είναι ένα τυπικό μέρος της διαδικασίας κράτησης για πολλούς
επισκέπτες. Οι online κρατήσεις, συχνά μέσω «συγκεντρωτών» υπηρεσιών
κρατήσεων, μειώνουν τα περιθώρια κέρδους και καθιστούν όλο και πιο σημαντική
την μεταφορά της διαδικτυακής κίνησης στη δική σας ιστοσελίδα. Οι
ευχαριστημένοι πελάτες και οι θετικές διατυπώσεις τους στο διαδίκτυο, δεν βοηθούν
μόνον στην αύξηση των εσόδων σας, αλλά παράλληλα αποτελούν το καλύτερο
κανάλι πωλήσεων. Το iPECS βοηθά στη διασφάλιση ότι οι εισερχόμενες κλήσεις
μπαίνουν στη σωστή προτεραιότητα και αντιμετωπίζονται από το καλύτερο μέλος
της ομάδας σας.
Διαχείριση Brand & Ανάπτυξη Σχέσεων με Πελάτες
Οι φιλοξενούμενοι που επιστρέφουν μπορούν να είναι ένα από τα μεγαλύτερα
πλεονεκτήματα στην κερδοφορία και αποτελούν ουσιαστικό μέρος του μίγματος σε
οποιοδήποτε σχέδιο πληρότητας του ξενοδοχείου. Όταν οι φιλοξενούμενοι
πραγματικά αισθάνονται σαν στο σπίτι τους και τους καλωσορίζετε σαν παλιούς
φίλους αυτό είναι το πρώτο στάδιο για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες.
Mobility
Οι ταξιδιώτες που είναι διαρκώς συνδεδεμένοι μπορούν να πληροφορηθούν
καλύτερα για τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και προσφορές απ’ ότι το προσωπικό
σας αν δεν τους εξοπλίσετε με τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να είναι συνδεδεμένοι.
Στα περισσότερα ξενοδοχεία περισσότερο από το 80% του προσωπικού βρίσκεται
σε διαρκή κίνηση και απαιτεί διαφορετικές λύσεις πρόσβασης πέραν της
επιτραπέζιας τηλεφωνικής συσκευής.
Τα Νέα Δεδομένα
Με μόνη σταθερά την συνεχή αλλαγή, δεν υπάρχει κάτι μόνιμο και οι επισκέπτες
διαρκώς προβάλλουν απαιτήσεις από τα ξενοδοχεία να προσφέρουν νέες και
διαφορετικές εμπειρίες, καλύτερη τιμολόγηση και υψηλότερα επίπεδα υπηρεσιών.
Οι πλατφόρμες και εφαρμογές επικοινωνίας iPECS μπορούν να βοηθήσουν το
προσωπικό σας να κερδίσουν σε αυτόν τον νέο κόσμο μέσω της βελτίωσης της
μεταξύ τους επικοινωνίας και συνεργασίας.
Φυλλάδιο Προϊόντος EMG800-HOTEL της ISNet- (μέγεθος: 95 KB | ενημερώθηκε: 18-05-2020)
- Download
|